Gdzie dobre ceny? Np EV3237

Informacje handlowe, pytania o ceny, dostępność, polecani sprzedawcy.

Moderator: Informator

Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 10:53 - sob

Skłaniałem się bardziej ku zakupowi EA275UHD (4000zł), mimo, że bardziej kusi mnie większy rozmiar Eizo - ale jednak 2500zł róznicy w cenie za kilka cali, to podziękuję.
Po czym widzę, że EV3237 na amazonie razem z dostawą kosztuje 5300zł. I przy tej różnicy 31.5" znów by mnie zaczęło kusić.. ;)

Do brzegu - jest jakiś polski sklep, który ma EV3237 w cenie sporo niższej niż 6500?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 11:34 - sob

Na tym sprzęcie zarabia się zaledwie kilka procent, więc jakim cudem miałaby być realna cena sporo poniżej 6500zł? Chyba, że ktoś miałby powód pozbywać się takiego poniżej ceny zakupu. Ew niemiecka dystrybucja jest tańsza, ale to przez inną gwarancję.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 11:44 - sob

Tom01 pisze:Na tym sprzęcie zarabia się zaledwie kilka procent, więc jakim cudem miałaby być realna cena sporo poniżej 6500zł? Chyba, że ktoś miałby powód pozbywać się takiego poniżej ceny zakupu. Ew niemiecka dystrybucja jest tańsza, ale to przez inną gwarancję.
Nie wiem ile się zarabia przecież. Zapytałem czy jest jakiś sklep, bez pretensji w głosie czy oskarżeń.

Także proszę zwrócić uwagę, że zapytałem nie z powodu jakiegoś małego sklepiku czy ogłoszenia, ale po pierwsze amazon jest dość wiarygodny, a po drugie oprócz oferty amazonu jest tam oferta kilkunastu (dziesięciu?) sklepów u nich - w podobnych cenach.
Ale.. jasne, może 30 firm pozbywa się poniżej ceny zakupu.

Cena może być sporo niższa z uwagi na euro - w amazonie przeliczam je samemu po atrakcyjnym kursie, nie wiem po jakim kursie przeliczają polskie sklepy. A może po prostu niemiecka dystrybucja jest tańsza bo większe wzięcie na produkt premium jest na tamtym rynku.

edit: nie siedząc w branży, nie wiedząc, że kilka procent - to odkąd odkryłem, że jedno małe pytanie o negocjacje w sklepie rowerowym obniżyło mi cenę roweru o 1500zł, to rzadko kupuję droższe rzeczy bez pytania.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 11:51 - sob

temen pisze:A może po prostu niemiecka dystrybucja jest tańsza bo większe wzięcie na produkt premium jest na tamtym rynku.
Nie tu leży różnica. Niemiecka dystrybucja oferuje EIZO z minimalną gwarancją producenta. Polska z gwarancją typu "Exclusive". Przede wszystkim, choć nie tylko, na różnicę ceny wpływa inny zakres świadczeń gwarancyjnych. Lepsza gwarancja jest po prostu droższa. W przeszłości również wielokrotnie zdarzało się uchwycić, że modele z rynku niemieckiego były inne niż na naszym. W tej chwili powoli to zanika ale wykluczyć nie można.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 12:02 - sob

Tom01 pisze: Nie tu leży różnica. Niemiecka dystrybucja oferuje EIZO z minimalną gwarancją producenta. Polska z gwarancją typu "Exclusive".
Okres gwarancji taki sam, w polskiej "exclusive" można mieć 2 martwe piksele świecące, 2 martwe piksele nieświecące, 5 martwych subpikseli
Jakie to różnice?

amazon oferuje od siebie 30dni na zwrot, co też jest dość miłe.

znalazłem porównanie gwarancji na stronie Eizo.
"Rozszerzona Gwarancja EIZO Exclusive Service" 5 lat
"Gwarancja Producenta (ograniczona)" 3 lata
Amazon reklamuje, że ma 5 lat. Na pewno nie mają Exclusive?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 16:51 - sob

temen pisze:Nie tu leży różnica.
Nie mówiłem "okres" tylko "zakres". Inne są normy pikseli, warunki naprawy, szybkość naprawy oraz również okresy gwarancji poszczególnych elementów monitora.

W dużym skrócie: Jeśli zakupi Pan monitor z dystrybucji niemieckiej, nie będzie obowiązywała polska "exclusive" więc ewentualna naprawa będzie na warunkach dystrybutora niemieckiego. Najpierw serwis uzgodni z dystrybutorem zakres naprawy i rozliczenie. To trwa. Potem naprawi uwzględniając normy minimalne. Polskie np umożliwiają wymianę monitora przy jednym pikselu, fabryczne nie. Inne są normy nierównomierności podświetlenia. Panel LCD w gwarancji fabrycznej objęty jest okresem pół roku. W kwestiach spornych, serwis może "przymknąć oko" na defekty na granicy lub poniżej norm w "swoich" monitorach. Nie ma takiej możliwości w "obcych".

Co do 3 i 5 lat, w gwarancji fabrycznej jest rozróżnienie panelu, elektroniki i reszty i obowiązują różne okresy. W exclusive 5 na całe urządzenie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 18:04 - sob

Ja mam, jak to czasem bywa, sposób myślenia nieco na opak.

EIZO to firma, która produkuje bardzo solidne monitory. Na tyle solidne, że daje na nie 5 lat gwarancji. Nie sądzę, żeby monitory przeznaczone na różne rynki różniły się między sobą fizycznie.
A zatem, wydaje się godne rozważenia, czy nie warto kupić monitor tańszy, godząc się na niższy okres/zakres gwarancji. Prawdopodobieństwo awarii i tak jest przecież niskie u renomowanego, japońskiego producenta. A mamy za niższą cenę pełnowartościowy, wysokiej jakości produkt. Przy odrobinie szczęścia nie skorzystamy z gwarancji pomiędzy 3-5 rokiem. Przy pechu? No cóż. Zostało to wliczone w ryzyko i niższą cenę. Zawsze też możemy zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na odpłatny serwis.
Przy zakupie wielu produktów w ten sposób, wydaje mi się, że wyjdziemy statystycznie na plus.

PS. Nie mam żadnych doświadczeń z Amazonem. Nigdy tam nic nie kupiłem. Ba, nawet mi to przez myśl nie przeszło. Ale tylko krowa nie zmienia poglądów.
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 18:49 - sob

Tom01 pisze: Nie mówiłem "okres" tylko "zakres". Inne są normy pikseli, warunki naprawy, szybkość naprawy oraz również okresy gwarancji poszczególnych elementów monitora.
Tak tak, zrozumiałem, ale nie doprecyzował Pan jaki zakres, a różnice pomiędzy 2 gwarancjami opisanymi na stronie EIZO otwiera okres, stąd do tego porównałem.
Tom01 pisze: W dużym skrócie: Jeśli zakupi Pan monitor z dystrybucji niemieckiej, nie będzie obowiązywała polska "exclusive" więc ewentualna naprawa będzie na warunkach dystrybutora niemieckiego. Najpierw serwis uzgodni z dystrybutorem zakres naprawy i rozliczenie. To trwa. Potem naprawi uwzględniając normy minimalne. Polskie np umożliwiają wymianę monitora przy jednym pikselu, fabryczne nie. Inne są normy nierównomierności podświetlenia. Panel LCD w gwarancji fabrycznej objęty jest okresem pół roku. W kwestiach spornych, serwis może "przymknąć oko" na defekty na granicy lub poniżej norm w "swoich" monitorach. Nie ma takiej możliwości w "obcych".
Przy jednym pikselu wymiana monitora? Jak to? skoro na stronie EIZO czytam, że norma iso pozwala na 2 martwe piksele świecące, 2 martwe nie świecące, 5 subpikseli.. na każdy milion pikseli.
Odnośnie kwestii spornych i pójścia na rękę klientowi - to jest bardzo dobry argument, niestety dopiero po doświadczeniu jego. Apple ma też niby rewelacyjną obsługę i serwis, a osobiście narzekam trochę.
Tom01 pisze: Co do 3 i 5 lat, w gwarancji fabrycznej jest rozróżnienie panelu, elektroniki i reszty i obowiązują różne okresy. W exclusive 5 na całe urządzenie.
Hm. Ale z punktu widzenia klienta, skoro piksele mogą być uszkodzone w obu przypadkach i nie kwalifikować do naprawy gwarancyjnej, to reszta uszkodzeń chyba psuje cały monitor i każda gwarancja powinna je naprawić?
W sumie żaden mi się nie zepsuł nigdy, pikseli wadliwych czy subpikseli też nie doświadczyłem, ale jak czytam przy cenie 6500zł ile może być wadliwych pikseli/subpikseli to włos się trochę jeży. ;)
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 19:02 - sob

Tak mi się jeszcze skojarzyło.
Ostatnio coś kupowałem. Pani spytała czy chcę dokupić wydłużenie gwarancji. Spytałem za ile? Wyszło ok. +15% za 2 lata. Podziękowałem.
Mam niejakie wrażenie, że tutaj możliwość wyboru w polskiej opcji "Exclusive" została podjęta za klienta. Jest tylko "lepiej/dłużej i drożej". Nie ma do wyboru "gorzej/krócej i taniej".
Nie jestem do końca przekonany, czy to dobra strategia dla klienta.

Gdzieś, kiedyś, dawno temu, pisali tu chyba, że ostrzejsze normy wad (równomierności podświetlenia i badpikseli) mają dopiero najdroższe CG. Natomiast CX, CS, EV jak cała "reszta świata".
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

26 marca 2016, 19:03 - sob

temen pisze:Przy jednym pikselu wymiana monitora? Jak to? skoro na stronie EIZO czytam, że norma iso pozwala na 2 martwe piksele świecące
Norma ISO tak, ale wewnętrzna norma EIZO jest ostrzejsza.
temen pisze:Odnośnie kwestii spornych i pójścia na rękę klientowi - to jest bardzo dobry argument, niestety dopiero po doświadczeniu jego.
To prawda. Jednak na chłopski rozum, można przyjąć, że bardziej prawdopodobne jest dbanie o swoich klientów a nie obcych, prawda?
temen pisze:Ale z punktu widzenia klienta, skoro piksele mogą być uszkodzone w obu przypadkach i nie kwalifikować do naprawy gwarancyjnej, to reszta uszkodzeń chyba psuje cały monitor i każda gwarancja powinna je naprawić?
Ciągle mamy różnice w warunkach naprawy oraz tolerancji co uznajemy za wadę. Kilka lat temu byłem u człowieka, który miał EIZO serii CG z Czech bo taniej. Monitor "zgłupiał" i nie można go było skalibrować. Czeski serwis stwierdził, że naprawa potrwa miesiąc, bo trzeba ściągać część z Japonii. Polski musiał powiedzieć to samo, bo w takim wypadku decydują warunki serwisu czeskiego. Użytkownik zrezygnował z naprawy, nie mógł zostać bez narzedzia i z tego co wiem nigdy go nie naprawił. Co ciekawe, polski serwis miał płytę do tego modelu na miejscu, ale czeski nie zgodził się na naprawę na nie swoich warunkach. Podobnych przypadków było więcej.

Oczywiście, jeśli Pan kupi niemiecki EV3237, NAJPRAWDOPODOBNIEJ nic się nie stanie. Ilość wadliwych jest bardzo mała. Coś tam jednak czasem na którymś wyskoczy i przecież na kogoś trafi. Jednak w Pana przypadku będzie nie tak, musi Pan założyć, że praktyczna pomoc gwarancyjna będzie słaba albo wcale.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

28 marca 2016, 19:37 - pn

max pisze: Mam niejakie wrażenie, że tutaj możliwość wyboru w polskiej opcji "Exclusive" została podjęta za klienta. Jest tylko "lepiej/dłużej i drożej". Nie ma do wyboru "gorzej/krócej i taniej".
Nie jestem do końca przekonany, czy to dobra strategia dla klienta.
To swoją drogą.
Tylko ja nadal nie wiem jaka to różnica. Na stronie http://www.eizo.pl/serwis-i-gwarancja/zasady-gwarancji/ jedną z cech odróżniającą standardową gwarancję od Exclusive jest 3letni okres lub 5letni.
Amazon reklamuje u siebie 5letni.
Pan Tom01 pisze, że nie o okres chodzi, ale o zakres. Zaznaczał to kilkakrotnie. Lecz jako jedyny przykład podał, że polski serwis może "przymknąć oko", lub ma przyjaźniejsze podejście. Czyli w umowie, warunkach nic się w zakresie nie różni i chodzi o zakres nieoficjalny?


Tom01 pisze: Norma ISO tak, ale wewnętrzna norma EIZO jest ostrzejsza.
Ponownie zapytam - jaka jest ta norma? Zakładam, że inna jest w gwarancji Exclusive niż niemieckiej. Jaka jest w Exclusive?
Tom01 pisze: To prawda. Jednak na chłopski rozum, można przyjąć, że bardziej prawdopodobne jest dbanie o swoich klientów a nie obcych, prawda?
Tak, jasne. Niemniej.. Powołują się na Pana czeski przykład - od 3 lat pracuje na jednym 15" laptopie. Zatem mógłbym poczekać miesiąc w razie awarii.
Ba, w przypadku tak dużej róznicy cenowej mogę kupić jakiegoś Della 24" na zapas, na wypadek czekania na naprawę EIZO..
...i wciąż Eizo z amazonu+jakiś dell wyniesie mnie taniej niż Eizo w Polsce.
Tom01 pisze:Jednak w Pana przypadku będzie nie tak, musi Pan założyć, że praktyczna pomoc gwarancyjna będzie słaba albo wcale.
Nadal chętnie dowiedziałbym się jakie są różnice.

Niemiecka strona Eizo tutaj: https://www.eizo.de/support-service/garantie/ pod koniec marketingowego tekstu o sprawdzaniu, jakości i 5 latach gwarancji podaje linka do przeglądu/szczegółów gwarancji, który prowadzi już do globalnej wersji strony: http://www.eizoglobal.com/support/warranty/index.html, gdzie czytam, że:
- gwarancja działa na 5 lat "main body and LCD panel", limitowana do 30 000 godzin,
- 0 jasnych subpikseli (w pełni podświetlonych) przez 6 miesięcy dla jednostek zakupionych od 1 października 2015 roku - tutaj link do szczegółów polityki wobec pixeli: http://www.eizoglobal.com/support/warra ... xel_policy

Polska strona wymienia znacznie więcej pikseli/subpikseli, których gwarancja nie pokrywa.

Ciężko zweryfikować "zakres", bardziej ogólnikowym byłoby chyba tylko stwierdzenie, że "gwarancja jest inna" (od którego zresztą Pan zaczął).
Dlatego zapraszam, jeśli pamięta Pan, do podania jakiś konkretów.
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

28 marca 2016, 20:00 - pn

max pisze:Ja mam, jak to czasem bywa, sposób myślenia nieco na opak.
(...) Zawsze też możemy zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na odpłatny serwis.
Zrobiłem coś podobnego z obecnym macbookiem - kupiłem taniej, dokupiłem 3letnie rozszerzenie gwarancji "apple care" i nadal cena była kilkaset złotych niższa od tej w polskich sklepach.
max pisze: Przy zakupie wielu produktów w ten sposób, wydaje mi się, że wyjdziemy statystycznie na plus.
PS. Nie mam żadnych doświadczeń z Amazonem. Nigdy tam nic nie kupiłem. Ba, nawet mi to przez myśl nie przeszło. Ale tylko krowa nie zmienia poglądów.
Gorzej, że raczej nie planuję wielu monitorów kupować, więc do "statystycznie na plus" mogę nieprędko dojść. ;)
Ja mam doświadczenie z kupowaniem kindla na amazonie, oraz opiniami (również znajomych), że bardzo dba o klientów.
Wysłałem im pytanie czy gwarancja to Eizo czy ich i jak wygląda ewentualny zwrot.
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

28 marca 2016, 20:37 - pn

20 minut od wysłania maila, amazon dzwoni.
Oferują swoją 2letnią gwarancję, równolegle do niej startuje producenta (5 lat eizo).
W ramach ich gwarancji, jeśli coś się zepsuje zgłaszamy - dostajemy opcje np zwrot kasy, wymiana na nowy, naprawa przez producenta.
Swoich norm na ekrany czy piksele nie mają, stosują normy producenta lub niemieckie.
Jeśli poczytacie lub porozmawiacie z ludźmi kupującymi w amazonie to jest wiele przypadków, że idą na rękę klientowi. Często mocno na rękę. :)

Dodatkowo przez 30 dni od otrzymania sprzętu możemy go zwrócić "no questions asked" - dodatkowo w wielu przypadkach amazon pokrywa koszty przesyłki do nich (http://www.amazon.de/gp/help/customer/d ... 1_40935341).
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 15:49 - wt

temen pisze:Ponownie zapytam - jaka jest ta norma? Zakładam, że inna jest w gwarancji Exclusive niż niemieckiej. Jaka jest w Exclusive?
Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika. Nie ma na przykład następujących przypadków:
- Wymianie podlega każdy rodzaj defektu pikseli i subpikseli w centrum ekranu w promieniu 5 cm. W fabrycznej nie obowiązuje.
- Serwis czyści bezpłatnie mikroinsekty wewnątrz matrycy. W fabrycznej nie.
- Normy nierównomierności podświetlenia i sposób pomiaru zarówno w dziedzinie jasności i koloru są podane na życzenie. W fabrycznej nie jest w ogóle specyfikowana.
- Czas naprawy monitora to najczęściej 1 dzień roboczy. Polski serwis jako jedyny w tej części europy wykonuje pełny zakres napraw na miejscu.
- Istnieje możliwość sprawdzenia monitora przed wysyłką a w wybranych podmiotach selekcjonowania monitorów do standardu całkowicie wolnego od jakichkolwiek wad, również dopuszczalnych w gwarancji.

Ponadto, jak wcześniej wspomniałem, zasadniczo różni się sposób realizacji roszczeń gwarancyjnych i terminy. Jeśli z góry zakłada Pan, że będzie wysyłał monitor do Niemiec, nie stanowi to w tym wypadku różnicy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 20:56 - wt

Tom01 pisze:Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika. Nie ma na przykład następujących przypadków:
A może elementy te różnią się w przypadku różnych serii? Może w serii CG jest lepiej, a w niższych (CX, CS, EA) gorzej?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 21:19 - wt

max pisze:A może elementy te różnią się w przypadku różnych serii? Może w serii CG jest lepiej, a w niższych (CX, CS, EA) gorzej?
Tak tak, oczywiście, że się różnią. Przykładowo, zapomniałem napisać, że CG ma gwarantowany całkowity brak wad pikseli. I też nie ma takiego zapisu w polskiej gwarancji.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 21:28 - wt

Tom01 pisze: Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika. Nie ma na przykład następujących przypadków: (...)
Dziwne, że nie ma tych rzeczy na stronie Eizo, skoro przemawia to w jakiś sposób na ich korzyść.
Tom01 pisze: Ponadto, jak wcześniej wspomniałem, zasadniczo różni się sposób realizacji roszczeń gwarancyjnych i terminy. Jeśli z góry zakłada Pan, że będzie wysyłał monitor do Niemiec, nie stanowi to w tym wypadku różnicy.
Myślę, że przy róznicy rzędu 900zł (ponad 10%) byłbym skłonny zaryzykować, zwłaszcza mając dodatkowo gwarancję i standard obsługi amazona.
Muszę tylko zobaczyć gdzieś takie 31.5" na żywo. ;)
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 21:33 - wt

Prędzej Yeti znajdziesz. Zakładaj kapcie i maszeruj do Łodzi. Za 2 tygodnie dojdziesz. Akurat na targi fotograficzne.
temen
Posty: 22
Rejestracja: 12 listopada 2015, 20:27 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 21:38 - wt

max pisze:Prędzej Yeti znajdziesz. Zakładaj kapcie i maszeruj do Łodzi. Za 2 tygodnie dojdziesz. Akurat na targi fotograficzne.
E, przesadzasz. W Wwie jest kilka opcji.
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

29 marca 2016, 21:48 - wt

No tak. Nie ma cwaniaka nad ... :twisted:

Wróć do „Dział handlowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 5 użytkowników online :: 4 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 68315
Liczba tematów: 4122
Liczba użytkowników: 3932
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Canon95
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu