Nie podbita gwarancja

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
juh
Posty: 40
Rejestracja: 02 kwietnia 2014, 11:53 - śr

Nie podbita gwarancja

07 lipca 2015, 13:37 - wt

Kilka miesięcy temu kupiłem monitor eizo w sklepie oddalonym o 200 km. Wybieram się tam niedługo po aparat fotograficzny. Zastanawiam się czy warto podbić k. gwarancyjną przy okazji czy może w razie awarii monitora wystarczy dowód zakupu?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16332
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Nie podbita gwarancja

07 lipca 2015, 14:27 - wt

Potrzebna wypełniona gwarancja.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 4 użytkowników online :: 3 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 68376
Liczba tematów: 4129
Liczba użytkowników: 3942
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: kilgore
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu