EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
sebastians
Posty: 2
Rejestracja: 22 marca 2016, 09:40 - wt

EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

22 marca 2016, 10:03 - wt

Witam,
Mam problem z podłączeniem monitora EIZO CS230 do laptopa ASUS R510J (Windows 10, NVIDIA GEFORCE GTX 950m) poprzez HDMI (podłączenie wystarczające do moich potrzeb).
Przez kilka dni wszystko działo bez problemu. Nagle połączenie przestało działać - monitor nie wyświetla obrazu.
Nie zmieniałem żadnych ustawień. Laptop i monitor są nowe, więc raczej nie ma możliwość zepsucia gniazda, kabel działa z innymi komputerami.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu oraz ewentualny wybór innej możliwości podłączenia laptopa z wyjściem VGA D-Sub oraz HDMI do monitora EIZO CS230.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

22 marca 2016, 10:50 - wt

W pierwszej kolejności należy zastosować metodę eliminacji, czyli podłączyć laptopa do czegokolwiek innego, aby sprawdzić, czy w ogóle działa wyjście HDMI.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
sebastians
Posty: 2
Rejestracja: 22 marca 2016, 09:40 - wt

Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

22 marca 2016, 12:24 - wt

Podłączyłem do telewizora i nie działa. Wygląda jakby to była wina gniazda, lecz laptopa posiadam może od tygodnia. Mam nadzieję że będzie można wykluczyć tą opcję.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16321
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

22 marca 2016, 12:26 - wt

sebastians pisze:Wygląda jakby to była wina gniazda, lecz laptopa posiadam może od tygodnia.
Proszę sprawdzić w ustawieniach ekranu w laptopie, czy w w ogóle wyjście HDMI jest aktywne. Jeśli nie pomoże, jedno słowo - Asus. :(
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 5 użytkowników online :: 4 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], SzymonBN
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 68314
Liczba tematów: 4121
Liczba użytkowników: 3932
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Canon95
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu