EV2450-BK - nagle przestał działać

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
KarolGT
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2017, o 13:34

EV2450-BK - nagle przestał działać

10 lut 2019, o 23:49

Witam

napisałem maila do serwisu ale myślę że tutaj też nie zaszkodzi spróbować.

Kupiłem 2 takie monitory w połowie 2017 roku.
Do mniej więcej listopada 2018 używałem ich codziennie bez problemu.
potem ze względu na to że nie miałem ich chwilowo do czego podłączyć stały nieużywane.

dzisiaj chciałem je włączyć i okazało się że jeden nie działa. nie jest to problem z sygnałem źródłowym tylko z zasilaniem. dotknięcie przycisku włączenia nie powoduje żadnych efektów. oczywiście włącznik z tyłu włączony. Sprawdzałem na 3 kablach zasilających - na żadnym nie działa. Równiez na kablu od drugiego monitora który działa bez problemu.

dla pewności wyczyściłem przyciski ale to nie pomogło.

Ktoś miał może podobny problem?

dzięki
pozdr.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13403
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 11:33

Z pewnością niejeden miał przypadek, że jakiś sprzęt, nie tylko monitor, przestał działać. Monitory są na 5 letniej gwarancji, więc nie ma co deliberować, tylko uderzać do serwisu. O ile oczywiście w tym 2017r były kupione nowe.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
Awatar użytkownika
max
Posty: 7391
Rejestracja: 11 sie 2011, o 14:09

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 11:41

Jedyne co może sprawdzić zwykły użytkownik, to bezpiecznik (czy nie jest przepalony), ale to pod warunkiem, że obudowa nie jest zaplombowana. Nowy bezpiecznik to koszt 1zł.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13403
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 11:48

Nie ma czegoś takiego w tym monitorze.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
dbcooper1983
Posty: 232
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 23:41

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 16:43

też się mi wydaje że bezpieczników niet w tym eizo :-)
Awatar użytkownika
max
Posty: 7391
Rejestracja: 11 sie 2011, o 14:09

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 17:03

Bezpiecznik jest na pewno, tylko widocznie jakiś inny.

Następne w kolejności odśnieżania są kondensatory (w zasilaczu). W większości monitorów padają jak muchy.
dbcooper1983
Posty: 232
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 23:41

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 20:47

Racja racja jakiś być musi :-) jak obrazkowo działa ludzki umysł człek popatrzył na ten z obrazka i go wykluczył :-) żeby nie zakładać nowego tematu jedno pytanie taki kabelek https://www.morele.net/kabel-delock-dis ... 06-946822/ i w komentarzach jest że ma odłączony 20pin o co kaman ???? Panie Tomku wiem że nie na temat ale jedno krótkie pytanie i krótka odpowiedz i kończymy temat kabelków :-) więc proszę o nie usuwanie posta :-)
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13403
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 22:49

Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
dbcooper1983
Posty: 232
Rejestracja: 18 wrz 2018, o 23:41

Re: EV2450-BK - nagle przestał działać

11 lut 2019, o 23:17

podziękował ,muszę po trosze z translatorem ale jakoś będzie :-)

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 3 użytkowników online :: 2 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (17) było online 18 lis 2018, o 19:33
Liczba postów: 55500
Liczba tematów: 3276
Liczba użytkowników: 3433
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: fuzbal
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu