Serwis EIZO

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
koper1
Posty: 2
Rejestracja: 17 października 2011, 22:56 - pn

Serwis EIZO

17 października 2011, 23:07 - pn

Monitory EIZO to dobry wybór. Jednak ze względu na niekompetentny serwis radzę poszukać jakiejś alternatywy albo pogodzić się z faktem, że 5 letnia gwarancja to fikcja. Maiłem z nimi własnie taką nieprzyjemna przygodę. Ewidentna wada widoczna gołym okiem uciążliwa przy użytkowaniu przeszkadzała mi w pracy z moim monitorem. Zaczęło się szukanie powodów przez serwis, które oczywiście były z mojej winy albo winy mojego sprzętu nigdy z winy same go monitora. Działo się to na kilka miesięcy przed końcem gwarancji i miałem wrażenie, że to właśnie o to chodzi. Monitor z serwisu wrócił z notką sprawny ale zaraz po włączeniu miał dalej ww wadę. Wada ta ujawniła się także po zmianie sprzętu i m.in. karty graficznej. Procedury testowe ponoć jej nie wychwyciły. Teraz kiedy gwarancje już minęła postanowiłem sam zajrzeć do tego monitora. Okazało się, że po rozłożeniu i złożeniu poruszaniu paroma kabelkami i dociśnięciu listwy przyłączeniowej na samej górze panelu (na całej jego długości) wada zniknęła. Wcześnie monitowałem serwisowi w jakich sytuacja wada znika ale Panowie to "olali".
Podsumowując EZIO to dobre monitory ale serwis do d....

koper
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16332
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Serwis EIZO

18 października 2011, 00:18 - wt

Zdradziłby Pan więcej szczegółów? Co to za wada, w jakim monitorze?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
koper1
Posty: 2
Rejestracja: 17 października 2011, 22:56 - pn

Re: Serwis EIZO

18 października 2011, 02:15 - wt

W ciemnych partiach obrazu pojawiały się zielonkawe (czasem innego koloru) migoczące robaczki. Wystarczyło lekko puknąć w górną cześć monitora i znikały ale zaraz się pojawiały i tak w kółko. Monitor S1910.

koper
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16332
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Serwis EIZO

18 października 2011, 13:00 - wt

No to faktycznie niezbyt przyjemna sytuacja. Mam nadzieję, że jednostkowa, bo póki co, a pracuję w tej firmie od wielu lat, raczej słyszałem pochwały o polskim serwisie EIZO a nie krytykę. Zresztą znam od dawna osobiście głównego technika, mało jest tak porządnych ludzi.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 4 użytkowników online :: 3 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 68376
Liczba tematów: 4129
Liczba użytkowników: 3942
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: kilgore
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu