Strona 2 z 2

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 02 lutego 2016, 23:37 - wt
autor: NocnyJastrzab
Gdzie i jak zakupiłeś monitor? Masz podbitą gwarancję? Mogę dać namiary na gościa z serwisu, ale podejrzewam, iż od razu sugerowałby wysyłkę do nich, bo zdalnie nic nie wywróżą.

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 03 lutego 2016, 00:00 - śr
autor: Bombee
Wszystko jest - monitor był kupiony w Cortlandzie.

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 03 lutego 2016, 08:09 - śr
autor: Voland
Na nowo stworzonym koncie gościa też się tak dzieje? Sprawdź czy możesz wymusić natywną rozdzielczość (np. SwitchResX http://www.madrau.com/srx_download/download.html).

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 03 lutego 2016, 10:30 - śr
autor: max
Moim zdaniem monitor jest sprawny. Coś nie tak z połączeniem lub komputerem, ale nie wiem co.

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 03 lutego 2016, 10:59 - śr
autor: Bombee
Działa!
Podłączyłem go do iMaca i było to samo.
Zacząłem kombinować i szukać w necie jakiegoś Hard Reset. Znalazłem info o resecie w Menu zaawansowanym. Tam jest Factory Reset, ale nie jest równy Factory Reset z menu podstawowego.
Zrobiłem - ale na pierwszy rzut oka było bez zmian. Wszedłem w ustawienia monitorów w System Preferences i okazało się, że mogę zmieniać rozdzielczości!

Ufff...

Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

Temat do zamknięcia.

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 03 lutego 2016, 12:15 - śr
autor: Czornyj
Dzięki za info, przedziwna akcja, nigdy wcześniej się nie spotkałem z podobną muką (a przez ręce przewinęło mi się pierdylion NECzków)

Re: NEC PA272W - problem z połączeniem do Mini Mac

: 03 lutego 2016, 12:29 - śr
autor: max
Bombee pisze:Tam jest Factory Reset, ale nie jest równy Factory Reset z menu podstawowego.
No nie jest. Jest to opisane w instrukcji obsługi. Mimo wszystko rozwiązanie dość nieoczekiwane.