IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

Czyli "mam problem techniczny z monitorem".
sew333
Posty: 5
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 21:00

IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

6 kwie 2017, o 21:05

Cześć. Krótkie pytanko. Posiadam od 2 tygodni monitor IIyama GB2488HSU.
Obecnie jest ok. Aczkolwiek w pierwszych dniach użytkowania na jasnych tłach ( np jasny szary albo jasno niebieski ) widać było przejaśnienie koloru "smuge,może 1cm" widoczną.
A i na 99% nie wyglądało to na pixel. Również nic nie przecierałem,samo z siebiei zniknęło.


I chciałbym wiedzieć. 1. Co to mogło być . 2. Dlaczego było widoczne? . 3.Dlaczego zniknęło ?


Prosze o odpowiedzi na te 3 pytania. Dzięki

Prosze o to filmik na przykładzie tableta. Tak to mniej wiecej wyglądało:prosze ( chociaz u mnie to było ciemniejsze niż jaśniejsze )

https://www.youtube.com/watch?v=Qn4wMQCDZ7E





Czy reklamowac monitor?
Awatar użytkownika
max
Posty: 6743
Rejestracja: 11 sie 2011, o 13:09

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

6 kwie 2017, o 21:22

Wygląda na odcisk palucha. Może się wygrzało, odprężyło, naprężenia wewnętrzne zmalały i się poprawiło.
Jak jest dobrze, to nie ma co kombinować.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 11891
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

6 kwie 2017, o 23:19

Jest to wada mechaniczna matrycy. Przygnieciona płyta dyfuzora. Jeśli zniknęło, to możliwe, że faktycznie wyprostowało się pod wpływem temperatury. Może jednak powrócić. Ja bym ten monitor zamienił na sprawny.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
sew333
Posty: 5
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 21:00

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 09:00

A jak z nowym bedzie gorzej? Kto wie jaki nowy bedzie. Różne rzeczy sie czyta na forach o obecnych LED, z każdym jakies problemy są.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 11891
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 09:55

Jak się kupuje masówkę, to dziwne nie jest. ;)
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
sew333
Posty: 5
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 21:00

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 12:34

Słuchajcie juz tydzien tego nie ma, wiec trudno mi jest sobie identyko przypomniec jak to bylo.
Ale cos mniej wiecej jak ślad od kciuka. Ślad i lekka zmiana barwy . WIdoczne na kolorach np różowy,jasnoniebieski,jasnoszary.Jakby małe odbarwienie. Coś jak tutaj,ale tez nie do konca bo tutaj jest znacznie ciemniejsze:

Obrazek


I wg was czemu to zniknelo i co to moglobyc?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 11891
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 12:41

To co pisałem. Uszkodzenie / wada mechaniczna.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
sew333
Posty: 5
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 21:00

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 12:48

A jak juz zniknelo to nie ma co zwracac go?
Awatar użytkownika
max
Posty: 6743
Rejestracja: 11 sie 2011, o 13:09

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 12:50

A niby jak uzasadnisz powód zmiany? Twoja wiarygodność nie będzie specjalnie wysoka. Było ale znikło? Kto w to uwierzy?
czuk
Posty: 1737
Rejestracja: 5 cze 2014, o 18:28

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 12:57

sew333 pisze:
7 kwie 2017, o 12:48
A jak juz zniknelo to nie ma co zwracac go?
Nigdy nic nie wiadomo czy nie powróci? ;)
Trzeba było kupić Eizo, Nec,lub coś pośredniego z wyższej półki ;) byłaby nadzieja ,że nie powróci ;)
sew333
Posty: 5
Rejestracja: 6 kwie 2017, o 21:00

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 13:12

No juz stalo sie ten kupilem
Awatar użytkownika
max
Posty: 6743
Rejestracja: 11 sie 2011, o 13:09

Re: IIYama - GB2488HSU- minimalne przyciemnie w jednym punkcie

7 kwie 2017, o 13:34

Cieszyć się, a nie martwić, że zniknęło.

Wróć do „Serwis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 3 użytkowników online :: 2 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (14) było online 3 gru 2017, o 23:00
Liczba postów: 49656
Liczba tematów: 3000
Liczba użytkowników: 3200
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: emilkow
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu