Strona 1 z 1

Serwis monitorów NEC powinien działać szybciej

: 29 lipca 2014, 17:57 - wt
autor: plevka
Witam,
Z szybkością działania serwisu NEC powinien coś zrobić, ponieważ w moim przekonaniu jakoś nie bardzo przystaje obecnie do produkcyjnych standardów.
A mianowicie mój spectraview 272 reference jest już drugi tydzień poza pracownią, bo wypatrzyłem pół piksela padniętego, a zgodnie z gwarancją mam 6 miesięcy 0 bad pixeli. Jeśli dopłacam do monitora za to, to postanowiłem wykorzystać sytuację i wysłałem monitor do serwisu. Oczywiście serwis jest w Polsce, ale Pan Paweł (naprawdę przemiły człowiek i co mógł to zrobił) poinformował mnie, że dział monitorów SpectraView jest za zachodnią granicą. Tak więc monitor serwis NEC wysłał do Niemiec, gdzie zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. A ja czekam, zlecenia czekają. Gdyby to był monitor pracownika to bym go wysłał na przymusowy urlop, tylko nie wiem na ja długo. :)

Uważam, że po to kupuje się zawodowy sprzęt za większą niż norma przewiduje kasę, żeby taka firma jak NEC nie tylko dbała o jakość produktu ale też o jego serwis. Mam trochę taki niesmak. Jeśli jest to linia monitorów pro, to tym bardziej powinni traktować je jak pro - również jeśli chodzi o krótkie terminy serwisu. Uważam, że tutaj muszą popracować nad tym.

A może się mylę i za dużo wymagam?

W Eizo miałem kilka lat temu podobny problem, ale w tym przypadku monitor był u mnie po 5 dniach z wymienioną matrycą gotowy do pracy. A z drugiej strony już widzę, jakby grzyb atomowy nieładnych słów z mojej strony szedł, gdyby HP do naszych stacji roboczych kazał czekać 2 tygodnie z serwisem i nie mógł się określić kiedy sprzęt będzie działał. :)