Strona 1 z 1

EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

: 22 marca 2016, 10:03 - wt
autor: sebastians
Witam,
Mam problem z podłączeniem monitora EIZO CS230 do laptopa ASUS R510J (Windows 10, NVIDIA GEFORCE GTX 950m) poprzez HDMI (podłączenie wystarczające do moich potrzeb).
Przez kilka dni wszystko działo bez problemu. Nagle połączenie przestało działać - monitor nie wyświetla obrazu.
Nie zmieniałem żadnych ustawień. Laptop i monitor są nowe, więc raczej nie ma możliwość zepsucia gniazda, kabel działa z innymi komputerami.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu oraz ewentualny wybór innej możliwości podłączenia laptopa z wyjściem VGA D-Sub oraz HDMI do monitora EIZO CS230.

Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

: 22 marca 2016, 10:50 - wt
autor: Tom01
W pierwszej kolejności należy zastosować metodę eliminacji, czyli podłączyć laptopa do czegokolwiek innego, aby sprawdzić, czy w ogóle działa wyjście HDMI.

Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

: 22 marca 2016, 12:24 - wt
autor: sebastians
Podłączyłem do telewizora i nie działa. Wygląda jakby to była wina gniazda, lecz laptopa posiadam może od tygodnia. Mam nadzieję że będzie można wykluczyć tą opcję.

Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI

: 22 marca 2016, 12:26 - wt
autor: Tom01
sebastians pisze:Wygląda jakby to była wina gniazda, lecz laptopa posiadam może od tygodnia.
Proszę sprawdzić w ustawieniach ekranu w laptopie, czy w w ogóle wyjście HDMI jest aktywne. Jeśli nie pomoże, jedno słowo - Asus. :(