Monitor do filmow i gier

Ogólne pytania i dyskusje dotyczące monitorów do celów uniwersalnych.
verul
Posty: 32
Rejestracja: 02 lipca 2012, 13:08 - pn

Monitor do filmow i gier

02 lipca 2012, 13:22 - pn

Szukam monitora ktory bedzie uzywany glownie do gier, filmow i internetu.
Na czym mi zalezy:
- czas reakcji (nie moze smuzyc)
- zeby w nocy bez zadnego swiatla sie przyjemnie gralo/ogladalo filmy
- milo by bylo gdyby podswietlenie bylo w miare rownomierne. Nie musi byc idealnie, ale zeby sie w ciemnych scenach nie rzucalo sie w oczy
- jakby byla gwarancja na 0 martwych pikseli to byloby super
- zlacze DVI
- wielkosc 22 - 24 cale
- format 16x10. Rozdzielczosc najlepiej 1680x1050. Moze byc tez 1920x1200 ale poniewaz mam slaba karte graficzna (HD 4850) musialbym wowczas w grach uzywac innej niz natywnej (1680x1050) i mogloby to zle wplynac na obraz.

Na czym mi nie zalezy:
- na idealnym odwzorowaniu kolorow. Nie jestem grafikiem, fotografem. Trawa ma byc zielona, a niebo niebieskie. A ze odcien bedzie ciut nie taki to i tak tego nie zauwaze
- na konkretnym roczaju matrycy. Nie mam nastawienia ze musi byc TN, IPS, PVA itd. Niech bdzie taka ktora spelni moje oczekiwania
- na pivocie (zbedny bajer)
- na glosnikach (zbedny bajer)
- na mozliwosci powieszenia na scianie (nie mam gdzie)
- na HDMI, na wejsciach sluchawkowych, mikrofonowych i USB (choc USB by sie moglo przydac, ale tylko jako mily dodatek, bo mi na nim az tak nie zalezy)

Cena do 1500 ale jakby byl jakis za 800 to tez moze byc bo nie mam cisnienia na wydawanie 1500zl

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16337
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Monitor do filmow i gier

02 lipca 2012, 13:31 - pn

Witam Pana