Który kalibrator wybrać ?

Kalibratory, procedura kalibracji, warunki miejsca pracy, baza profili monitorów.
bogunow
Lokalizacja: Łomża
Posty: 8
Rejestracja: 29 marca 2010, 01:08 - pn

Który kalibrator wybrać ?

01 kwietnia 2010, 09:47 - czw

Czy ktoś z bardziej zaawansowanych użytkowników mógłby mi doradzić który zestaw do kalibracji monitora wybrać ? W tej kwestii jestem zupełnie zielony, na rynku jest tego trochę i nie wiem czym się kierować przy wyborze. Sprzęt miałby kalibrować EIZO S1931 i (NEC 2690WUXi lub EIZO SX2761W). Czy przy pomocy najtańszych urządzeń po około 400zł można w miarę dobrze skalibrować monitor ?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16332
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Który kalibrator wybrać ?

01 kwietnia 2010, 15:45 - czw

bogunow pisze: Czy przy pomocy najtańszych urządzeń po około 400zł można w miarę dobrze skalibrować monitor ?
Najtańszy sensowny to I1 Display2 i EIZO S1931 można bez problemu ustawić. Nowsze, szerokogamutowe już nie. Trzeba się posłużyć spektrofotometrem.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
pmars
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwietnia 2010, 18:51 - wt

Re: Który kalibrator wybrać ?

06 kwietnia 2010, 19:13 - wt

Tom01 pisze:
bogunow pisze: Czy przy pomocy najtańszych urządzeń po około 400zł można w miarę dobrze skalibrować monitor ?
Najtańszy sensowny to I1 Display2 i EIZO S1931 można bez problemu ustawić. Nowsze, szerokogamutowe już nie. Trzeba się posłużyć spektrofotometrem.