Gdzie dobre ceny? Np EV3237

Informacje handlowe, pytania o ceny, dostępność, polecani sprzedawcy.

Moderator: Informator

Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
phoenix
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 16:41

Tom01 pisze:
temen pisze:Ponownie zapytam - jaka jest ta norma? Zakładam, że inna jest w gwarancji Exclusive niż niemieckiej. Jaka jest w Exclusive?
Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika. Nie ma na przykład następujących przypadków:
- Wymianie podlega każdy rodzaj defektu pikseli i subpikseli w centrum ekranu w promieniu 5 cm. W fabrycznej nie obowiązuje.
- Serwis czyści bezpłatnie mikroinsekty wewnątrz matrycy. W fabrycznej nie.
- Normy nierównomierności podświetlenia i sposób pomiaru zarówno w dziedzinie jasności i koloru są podane na życzenie. W fabrycznej nie jest w ogóle specyfikowana.
- Czas naprawy monitora to najczęściej 1 dzień roboczy. Polski serwis jako jedyny w tej części europy wykonuje pełny zakres napraw na miejscu.
- Istnieje możliwość sprawdzenia monitora przed wysyłką a w wybranych podmiotach selekcjonowania monitorów do standardu całkowicie wolnego od jakichkolwiek wad, również dopuszczalnych w gwarancji.

Ponadto, jak wcześniej wspomniałem, zasadniczo różni się sposób realizacji roszczeń gwarancyjnych i terminy. Jeśli z góry zakłada Pan, że będzie wysyłał monitor do Niemiec, nie stanowi to w tym wypadku różnicy.
Skoro pewnych zapisów brakuje w polskiej gwarancji (jak mniemam na stronie producenta) to GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3047
Rejestracja: 3 lut 2013, o 14:49

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 16:46

Nie są nigdzie podane. Kwestie umowne rozpatrywane indywidualnie. Ostatnio nie miałem sytuacji w wymienionym zakresie, ale wcześniej się zdarzały i być może dalej się zdarzają okazjonalnie.
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Fotografia Ślubna, Kalibracja monitorów
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
phoenix
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 17:01

Czyli mówiąc prosto:
1. Nie ma podstawy prawnej dla gwarancji tylu Exclusive (skoro nie jest nigdzie udokumentowana)
2. To co niby jest uzasadniane wyższą ceną na rynku polskim tak naprawdę nie istnieje. Czyli płacimy więcej za mniej :P Pocieszające.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13762
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 17:23

phoenix pisze:GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
W serwisie EIZO. Proponuję skontaktować się i potwierdzić.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
Awatar użytkownika
max
Posty: 7392
Rejestracja: 11 sie 2011, o 14:09

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 17:34

Tom01 pisze:
phoenix pisze:GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
W serwisie EIZO. Proponuję skontaktować się i potwierdzić.
Odpowiedzą/potwierdzą na piśmie, czy tylko na "gębę"? :twisted:
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13762
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 17:49

Myślę, że jeśli ktoś zapyta pisemne to taką samą odpowiedź otrzyma.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
phoenix
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2016, o 11:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 17:50

Tom01 pisze:
phoenix pisze:GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
W serwisie EIZO. Proponuję skontaktować się i potwierdzić.
Panowie (i panie) nie róbmy sobie przysłowiowych jaj. Albo jest jakaś gwarancja którą dostaję z produktem albo jej nie ma. Nie wyobrażam sobie kupowania czegoś, a następnie wydzwanianie po serwisach, dystrybutorach etc. z pytaniem jaką to ja właściwie mam gwarancję.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13762
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 18:45

phoenix pisze:Nie wyobrażam sobie kupowania czegoś, a następnie wydzwanianie po serwisach, dystrybutorach etc
Nikt nie zabrania zadzwonić lub napisać przed a nie po. Tym bardziej, że chodzi o pewne dodatkowe gratyfikacje. Ale jak kto nie chce, jego sprawa. Nikt nie zmusza aby na siłę coś dać.

PS. A ostatni, dość istotny podpunkt jest szeroko opisany na moich stronach.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
Awatar użytkownika
max
Posty: 7392
Rejestracja: 11 sie 2011, o 14:09

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 19:18

Tom01 pisze:Tym bardziej, że chodzi o pewne dodatkowe gratyfikacje. Ale jak kto nie chce, jego sprawa. Nikt nie zmusza aby na siłę coś dać.
Tom01 pisze:Przede wszystkim, choć nie tylko, na różnicę ceny wpływa inny zakres świadczeń gwarancyjnych. Lepsza gwarancja jest po prostu droższa.
No to "gratyfikacja" jest gratis, czy jest droższa?
Tom01 pisze:PS. A ostatni, dość istotny podpunkt jest szeroko opisany na moich stronach.
Tom01 pisze:Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika.
...
- Istnieje możliwość sprawdzenia monitora przed wysyłką a w wybranych podmiotach selekcjonowania monitorów do standardu całkowicie wolnego od jakichkolwiek wad, również dopuszczalnych w gwarancji.
Ale są to przecież usługi płatne, niezależne od producenta/serwisu i gwarancji. Wydaje mi się, że nie powinno się tego mieszać i wymieniać jednym cięgiem razem z gwarancją producenta.
Ponad sporną "gratyfikację", za sprawdzenie płacimy znowu, a za selekcję po raz kolejny. Nie dziwie się więc, że nie opisuje się tego na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 13762
Rejestracja: 9 lis 2009, o 20:58

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 19:32

max pisze:Ale są to przecież usługi płatne, niezależne od producenta/serwisu i gwarancji.
Nie, nieprawda. Nie ma możliwości selekcjonować monitorów spoza polskiej dystrybucji.
Tomasz - monitory.mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało! GG:189335, Skype:zpkmastiff, Tel:601888312
Monitory EIZO, NEC, kalibracja z prawdziwego zdarzenia
Najblizsze kalibracje w terenie
Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3047
Rejestracja: 3 lut 2013, o 14:49

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 19:48

>>> oficjalne warunki gwarancyjne

Kwestie podane przez p. Tomasza na poprzedniej stronie są bardziej na gębę i w określonych sytuacjach łatwiej coś zdziałać handlowcom, niż samym Klientom.
W każdym razie serwis w Eizo na pewno jest bardziej elastyczny od serwisu NEC. Przynajmniej w moim odczuciu..
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Fotografia Ślubna, Kalibracja monitorów
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
Awatar użytkownika
max
Posty: 7392
Rejestracja: 11 sie 2011, o 14:09

Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237

17 maja 2016, o 19:56

No, tylko Klient płaci za "gratyfikację" od EIZO w każdej sytuacji, a "kwestie gwarancyjne" są już "na gębę" i "w określonych sytuacjach". ;)
No, ale sytuacja w miarę jasna.
PS. Dobrze, że EIZO i NEC bardzo rzadko się psują, szczególnie profesjonalne modele.

Wróć do „Dział handlowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 2 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (17) było online 18 lis 2018, o 19:33
Liczba postów: 57024
Liczba tematów: 3388
Liczba użytkowników: 3439
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: paweu
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu