Brak obrazu P232w

Problemy eksploatacyjne, serwis.
levco
Posty: 3
Rejestracja: 28 czerwca 2017, 19:36 - śr

Brak obrazu P232w

28 czerwca 2017, 19:50 - śr

Witam, uśpiłem komputer i po uruchomieniu monitor "powitał" mnie pulsowaniem diody na przednim panelu i to wszystko - zupełnie jakby się zawiesił w stanie uśpienia komputera - nie pomaga naciskanie jakichkolwiek przycisków, ani nawet odłączenie z gniazdka - po włożeniu wtyczki nadal włącza się dioda i tylko ona - monitor dalej nie okazuje zainteresowania pracą :) Nie wyświetla się nic, nawet menu z powiadomieniem, że brak sygnału (bo kabel sygnałowy jest odłączony).
Czy pozostaje tylko serwis (jest gwarancja - jeszcze 6mcy) czy istnieje jakiś sposób na ożywienie go?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Brak obrazu P232w

28 czerwca 2017, 21:17 - śr

Spróbuj procedury ze rozdziału "Rozwiązywanie problemów" instrukcji obsługi.

Zobacz jeszcze kolor mrygającej diody i czy może powtarza się określona liczba mrugnięć.

U mnie przy starcie pokazuje się duży napis: NEC.
levco
Posty: 3
Rejestracja: 28 czerwca 2017, 19:36 - śr

Re: Brak obrazu P232w

28 czerwca 2017, 21:53 - śr

instrukcja przestudiowana/o diodzie nic nie piszą/mruga jednostajnie/napis się pojawiał zawsze przy starcie - teraz tylko dioda - ekran ciemny - dobra, idzie do kartonu a jutro zamawiam kuriera i serwis - dam znać co padło jak wróci - pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
levco
Posty: 3
Rejestracja: 28 czerwca 2017, 19:36 - śr

Re: Brak obrazu P232w

17 lipca 2017, 21:24 - pn

Witam, na początek kilka uwag co do samego Css Beskidy (oficjalny serwis) - monitor został wysłany ja pojechałem na urlop - w opisie usterki dopisałem, żeby nie wysyłać przed moim powrotem, bo nie będzie komu odebrać.
Monitor wrócił szybko, bo chyba po 4 dniach z tym, że mnie nie było, ale mam dobrych sąsiadów i mi przechowali pudło do powrotu :), ale gdyby ich nie było lub nie byli by tacy fajni? Ok, może nie mogli trzymać - nie wiem - no właśnie: nic nie wiem, bo od serwisu nie było żadnego sygnału - czy dotarł, kiedy będzie odsyłka, jaka usterka.
Po otwarciu pudła oprócz naklejki z serwisu też żadnego info co było wymienione/naprawione. Może to dlatego, że nie dołączyłem karty gwarancyjnej (nie była konieczna). Jednak monitor działał a to w sumie najważniejsze :)
Ostatecznie zadzwoniłem i miły pan po numerze na naklejce znalazł mój sprzęt w systemie i podobno była to awaria modułu zasilania - wymieniony zasilacz. Ot i cała historia - z hepi endem - aczkolwiek jak dla mnie to nieco słaba komunikacja serwis-klient. Poza tym szybko i na temat - oby kolejny kontakt z serwisem jak najpóźniej lub w ogóle :)
Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3873
Rejestracja: 03 lutego 2013, 14:49 - ndz

Re: Brak obrazu P232w

18 lipca 2017, 00:12 - wt

W sumie to powinni dać karteczkę z choćby symboliczną informacją. No i komunikacja faktycznie zredukowana do minimum. Alstor się lepiej spisuje. Może po prostu taki urok "serwisów zewnętrznych"..
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 7 użytkowników online :: 6 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], KubaT, Orcio, Semrush [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 68314
Liczba tematów: 4121
Liczba użytkowników: 3932
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: Canon95
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu