Strona 5 z 11

Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 16:50 - ndz
autor: Voland
Czyli jeśli ktoś kupi CT w Masfiffie i nie zamówi do tego żadnych dodatkowych usług, to dostanie taki sam CT jak kupując w innym sklepie. Czy nie?

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 17:09 - ndz
autor: Tom01
skinny500 pisze:
30 września 2018, 16:50 - ndz
Czyli jeśli ktoś kupi CT w Masfiffie i nie zamówi do tego żadnych dodatkowych usług, to dostanie taki sam CT jak kupując w innym sklepie. Czy nie?

I tak, i nie. Do mnie praktycznie nigdy nie trafiają ludzie szukający "takich samych jak w innym sklepie". Ta firma istnieje tyle lat właśnie dlatego, że oferta jest unikalna. Specjalizuję się w tym, czego inne sklepy nie są w stanie dać. Ale oczywiście, jeśli ktoś zechce ten sam CT, jak wychodzi od NEC DS, to taki dostarczę.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 17:13 - ndz
autor: Voland
Albo tak albo nie. Ktoś kupuje, płaci i tyle. Czy dostaje wtedy taki sam monitor jak w innych miejscach? Czy musi zaznaczyć, że nic nie ma być zmieniane/dodawane itd, bo inaczej nie dostanie identycznej wersji jak gdzie indziej?

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 17:21 - ndz
autor: Tom01
skinny500 pisze:
30 września 2018, 17:13 - ndz
Ktoś kupuje, płaci i tyle.

To tak nie działa. Nie sprzedaję tego co ludzie chcą kupić. Ludzie kupują (lub nie) to co ja sprzedaję. Pozornie jest to tożsame. Kiedyś, kiedy miałem 19 lat i zakładałem swoją pierwszą działalność, pewien człowiek, wówczas już doświadczony biznesmen, zapytał: "Do kogo kierujesz ofertę?" Wówczas wydawało mi się, że obojętnie. Jak to - do kogo? Oczywiście do tego kto przyjdzie z gotówką! W rzeczywistości to zupełnie nie jest prawda. Przyjdzie ten klient, do którego moja oferta trafi. Wiele lat zajęło mi zrozumienie do tej fundamentalnej prawdy rynku i taki jest właśnie model funkcjonowania monitory.mastiff.pl.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 17:24 - ndz
autor: Voland
Zapytam po raz kolejny - czy jak ktoś kupi, zapłaci i nie zamówi żadnych dodatkowych usług i nie skontaktuje się, żeby poinformować, że chce „fabryczny CT”, to dostanie taki sam jak w innych sklepach, czy nie?

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 17:28 - ndz
autor: Tom01
Wydaje się, że odpowiedziałem precyzyjnie. Tak, monitor dostanie identyczny. Plus trochę gratisów od mojej firmy.

Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 17:44 - ndz
autor: Voland
W takim razie kompletnie nie rozumiem Twojej odpowiedzi na mój pierwszy post w tym temacie.
Tom01 pisze:
skinny500 pisze: nie będzie już postów o tym, że te z Mastiffa są najlepsze na świecie (z powodów zananych tylko Tomowi)?

Dlaczego ma nie być? Podstawa modelowa CT została zunifikowana, aby co niektórzy partacze nie lepili naklejki CT na seryjny egzemplarz. Inny sposób podnoszenia wersji do ColorTuned nie znaczy, że nie mogę czegoś od siebie dołożyć. Porównaj sobie ColorTuned dostarczony przez kogokolwiek i ode mnie. Po zmianach w programie różnica pogłębiła się jeszcze bardziej.

Kilka gratisowych profili nijak nie sprawi, że CT z mastiffa na profilu zrobionym przez NEca, będzie lepszy niż konkurencyjne. Będzie mieć kilka dodatkowych profili i tyle. Sam monitor u konkurencji będzie równie dobry. Nie rozumiem też dlaczego teraz różnica pomiędzy Twoimi CT a innymi, ma być większa niż wcześniej.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 18:14 - ndz
autor: Tom01
Różnic jest więcej niż "kilka gratisowych profili". Każdy egzemplarz CT w "podstawowej" konfiguracji weryfikuję na miejscu. Daje to większy przesiew, wychwycenie pewnych niuansów. Wszak mówimy o monitrach kosztujących tyle co pięć Samsungów, praktyka prawie dwóch lat programu CT i kilkuset monitorów wskazuje, że warto o to zadbać. Korekty dodatkowe są dość zaawansowane i do wszystkich oddaję pliki bazowe, umożliwiające ich przełączenie i prostą rekalibrację bez potrzeby płacenia ponownie za kalibrację. Również mogę udzielić gwarancji na wady pikseli, czego nie da się zrobić z przypadkowym egzemplarzem. Czyli elementy które były wcześniej nadal są, tylko zmieniły się pewne kwestie techniczne a na plus doszły dodatkowe, ciekawe korekty. Posłużę się analogią motoryzacyjną, faceci lubią takie porównania: Każde auto M-Technik to BMW, ale nie każde BMW to M-Technik.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 18:44 - ndz
autor: NocnyJastrzab
To w takim razie może trzeba zmienić naklejkę na MastiffTuned, zamiast wykorzystywać oryginalną przerobioną? ;p Taki Tuned do kwadradu..

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 30 września 2018, 19:03 - ndz
autor: Tom01
Wystarczy, że na fakturze będzie monitory.mastiff.pl. :P

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 09:40 - wt
autor: Wostock
Wostock pisze:
26 września 2018, 16:13 - śr
Tom01 pisze:
25 września 2018, 10:49 - wt
A graficzne z tego co mi wiadomo odpalają samowolkę / popelinę. Widziałem kilka niby-CT od nich. Dramat. Zresztą problemy z tym partnerem były jedną z głównych przyczyn zmian w programie CT.
Tomaszu, ciekawe rzeczy opowiadasz. A masz jakieś dowody na to? Czy to tylko Twoja wybujała wyobraźnia i sposób na walkę z konkurencją?
Na spotkaniu, na którym Ty też byłeś, nikt z NEC Polska nie wspomniał mi o tym. Sądzisz że się bali czy jeszcze nie wiedzieli że monitory w graficzne.pl są żle kalibrowane? Rozmawiałem ze wszystkimi obecnymi z NECa i nikt mi takich uwag nie zgłaszał. Muszę spytać się Jacka i Rafała czy to prawda że nowy sposób dystrybucji i produkcji CT jest spowodowany tym, że to ja źle kalibrowałem monitory CT. Ciekawe czy potwierdzą Twoje informacje.
Potwierdzam natomiast że obecnie wszystkie monitory CT będą tworzone w NEC. Mają być też selekcjonowane.
Zawsze mnie ciekawiło Tomaszu co się działo z monitorami które Ty selekcjonowałeś i wypadały kiepsko. Pewnie każdy Twój klient chciał kupić selekcjonowany monitor, bo bał się ze jak nie będzie selekcjonowany to dostanie ten szrot który odrzucałeś :)

Pozdrawiam
Bogdan Malinowski
Graficzne.pl

Tomku, NEC DS Polska zaprzeczył Twoim rewelacjom na temat graficzne.pl. Wszystko co napisałeś jest zwykłym pomówieniem. W imieniu właściciela marki graficzne.pl poproszę Cię grzecznie o sprostowanie Twojego wpisu i przeproszenie za te pomówienia.

Pozdrawiam
Bogdan Malinowski

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 11:35 - wt
autor: Tom01
Wostock pisze:
02 października 2018, 09:40 - wt
Tomku, NEC DS Polska zaprzeczył Twoim rewelacjom na temat graficzne.pl. Wszystko co napisałeś jest zwykłym pomówieniem. W imieniu właściciela marki graficzne.pl poproszę Cię grzecznie o sprostowanie Twojego wpisu i przeproszenie za te pomówienia.

Pozdrawiam
Bogdan Malinowski

Bogdan, chyba nie sądzisz, że ktokolwiek z przedstawicielstwa będzie chciał publicznie zabierać głos w delikatnej sprawie. Moja opinia natomiast zmieni się wówczas, jeśli nie zobaczę więcej dramatycznie nierównego monitora sprzedanego przez graficzne.pl jako ColorTuned, ze śladami paluchów, krzywo wyciętą nożyczkami naklejką, dokumentacją pomiętą jak psu z gardła i gadania klientom przez telefon, że ColorTuned nie warto, bo taki sam będzie seryjny skalibrowany. Także to żadne pomówienie, tylko zwykły opis niejednokrotnie zastanej sytuacji. Monitory widziałem sam, wiem gdzie jest, o argumentacji słyszałem od klientów, a jako, że rozmowy są rejestrowane to dowód się zawsze znajdzie. Od Was więc zależy poprawienie sytuacji. Prośba więc powinna raczej brzmieć: "Sorry, daliśmy ciała, poprawimy się, nie będziemy gadać głupot klientom i prosimy o sprostowanie wpisu na forum. Przepraszamy też za sugerowanie nieetycznego postępowania z monitorami które nie przeszły kontroli jakości przy selekcjonowaniu w monitory.mastiff.pl." Wówczas można się przychylić do takiej prośby.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:09 - wt
autor: eye664
A ja nadal czekam na mój drugi EA275UHD ColorTuned, który był CT po kupnie, a po wymianie w serwisie przyszedł beznadziejnie nierówny egzemplarz z problemem artefaktów.

Serwis czeka na ujawnienie się usterki u nich,a jak się to nie uda to dopiero wyśle zapytanie do centrali co dalej, ale nikt z serwisu na moje 3 pytania czy moja dokumentacja video będzie brana pod uwagę nie odpowiedział (dołączyłem udokumentowane 3 filmy z usterką). Zaraz będą 2 tygodnie na serwisie, plus 3 tygodnie za poprzednim razem. Używałem go łącznie 6 tygodni, a więc tyle ile jest na serwisie. Powoli zapominam, że w ogóle kupiłem jakiś monitor za 4000 zł z serii biurowej. Człowiek dopłaca do oficjalnej na rynek polski wersji CT po czym serwis odsyła mu pierwszy lepszy szrot z wadą fabryczną.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:10 - wt
autor: Administrator
W kwestii formalnej do użytkownika Wostock: Nie wpłynęło do administracji pytanie o używanie reklamy w podpisie. Link pozwoliłem sobie zmienić na tekst, do czasu wyjaśnienia statusu reklamodawcy.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:13 - wt
autor: Tom01
eye664 pisze:
02 października 2018, 13:09 - wt
A ja nadal czekam na mój drugi EA275UHD ColorTuned, który był CT po kupnie, a po wymianie w serwisie przyszedł beznadziejnie nierówny egzemplarz z problemem artefaktów.

Serwis CSS Beskidy przez dłuższy czas nie był odpowiednio zorganizowany jeśli chodzi o ColorTuned i było to opisywane na forum. Proponuję zwrócić się z interwencją do przedstawicielstwa. Nie może być tak, że idealnie równomierny egzemplarz w wersji specjalnej, jak pamiętam z opisu w wątku po odbiorze, jest zamieniony na jakiś przypadkowy.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:15 - wt
autor: eye664
Pisałem do Pana Wojciecha, ale łagodnie rzecz ujmując - nie mam zamiaru robić tego co tydzień. ;) Na dobrą sprawę nie wiem czy przedstawicielstwo cokolwiek może zrobić? Znaczy się powinno, bo z ich inicjatywy powstało ColorTuned.

Ostateczną decyzję o naprawie podejmuje centrala w Monachium, a czy centrala wie o serii ColorTuned? Ich chyba to nie interesuje - jest usterka, jest decyzja o wymianie i klient dostaje losową sztukę bo dział handlowy w Krakowie nie ma wpływu z tego co widzę na proces reklamacji/serwisu/wymiany. Żadnego.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:17 - wt
autor: Tom01
Przedstawicielstwo może wszystko i proponuję się nie zniechęcać. Dla przedstawicielstwa to jest drobiazg do załatwienia, tylko jak wiadomo, we wszystkich wielkich firmach nic od ręki, ciągle nie ma czasu itd. Trzeba walczyć o swoje.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:22 - wt
autor: eye664
Proszę im o mnie przypomnieć. ;) Zdaje się, że klient z ulicy jest tylko klientem z ulicy jednym z tysięcy i nie trzeba mu odpowiadać.

Zakładam nawet opcję, że jeśli serwisowi nie uda się stwierdzić usterki, która raz potrafiła wystąpić np. 2 razy dziennie a innym razem przez tydzień spokój (elektronika monitora się wieszała, brak reakcji na menu OSD, brak reakcji na odpięcie źródła - jedynie odpięcie z prądu pomagało - wszystko mam udokumentowane) mogę dostać ten sam monitor, który dalej będzie niesprawny, nierówny i jedyne co będę z nim mógł zrobić to oddać do utylizacji albo zrzucić z 7 piętra, ale jeszcze komuś uszkodzę altanę w ogrodzie.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:25 - wt
autor: Tom01
Pomogę ile mogę. Proszę słać ponaglenia ile wlezie.

Re: Monitory Color Preset, Color Tuned, Color Proof - dyskusja ogólna

: 02 października 2018, 13:25 - wt
autor: max
eye664 pisze:
02 października 2018, 13:15 - wt
Ostateczną decyzję o naprawie podejmuje centrala w Monachium, a czy centrala wie o serii ColorTuned? Ich chyba to nie interesuje - jest usterka, jest decyzja o wymianie i klient dostaje losową sztukę bo dział handlowy w Krakowie nie ma wpływu z tego co widzę na proces reklamacji/serwisu/wymiany. Żadnego.
Dlatego ja uparcie nie uważam ColorTuned za jakąś tam nową serię. To po prostu "lokalny wyrób regionalny", o którym nikt nie słyszał. ;)