Obrobka fotografii+mozliwoscia kalibracja sprzetowej w domu

Monitory dla grafików i fotografów zawodowych, przygotowanie do druku, trudne dziedziny fotografii.
Karol1
Posty: 79
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 10:32 - pt

Obrobka fotografii+mozliwoscia kalibracja sprzetowej w domu

14 grudnia 2012, 11:56 - pt

Witam wszystkich serdecznie! To mój pierwszy post tutaj ale od jakiegoś czasu czytam czytam i bardzo dużo ciekawych rzeczy się dowiaduje.

Budżet to 5449 zl ( w cenie powinien zawierac sie kalibrator x-rite i1display pro)
Moje pytanie jestem fotografem i chciałbym zakupić monitor od 22'-24' który używał bym w warunkach domowych dużo pracuje w nocy. Dodam ze pracuje na macbook pro.

Mętlik mi powstał przy opisie kalibracji sprzętowej. Rozumiem ze Eizo nie da się w łatwy sposób skalibrować sprzętowo w domu i to mnie martwi.
Co z NEC ?
moje poprzednie typy to :



-EIZO LCD 22″ ColorEdge CG223W
-EIZO LCD 24.1″ SX2462W
-EIZO CD 22″ SX2262WK
-NEC MultiSync PA241W
NEC SpectraView® 231

Jaki monitor Panie Tomku by pan polecił ?

p.s. skłaniał bym sie ku matrycy IPS
Ostatnio zmieniony 14 grudnia 2012, 12:22 - pt przez Karol1, łącznie zmieniany 1 raz.
gootchio
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 112
Rejestracja: 23 kwietnia 2011, 19:13 - sob

Re: Obrobka fotografii+mozliwoscia kalibracja sprzetowej w d

14 grudnia 2012, 12:04 - pt

Karol1 pisze: (...)Budżet to 5449 zl ( w cenie powinien zawierac sie kalibrator x-rite i1pro) (...)
i1pro sam zeżre cały budżet... i to w zestawie "basic"

W tej cenie powinieneś się zmieścić z CG223 + ColorMunki - bardzo fajny zestaw.
Ewentualnie CX240 + kalibracja usługowo.
Awatar użytkownika
Czornyj
Kontakt:
Lokalizacja: Kraków
Posty: 4331
Rejestracja: 16 listopada 2009, 14:38 - pn

Re: Obrobka fotografii+mozliwoscia kalibracja sprzetowej w d

14 grudnia 2012, 12:15 - pt

Proponuję EIZO ColorEdge CX240.