Fajnie, że jest u pana taka możliwość bez dodatkowych kosztów poza wysyłką (zakładam, że i tak większość ludzi odstrasza pewnie konieczność założenia takiej ilości pieniędzy gotówką).
Ja cały czas jestem na etapie uzasadniania takiego wydatku i sprawdzenie jak taki monitor będzie się u mnie sprawował na pewno by pomogło.
Okres takiego wypożyczenia jest do dogadania? (tydzień lub dwa są możliwe, czy raczej tylko pojedyncze dni?)
			
									
									
						Rozterki marudy... CG2730 / EV3237 / CS2730 / EA275UHD/ *...i parę słów o tym, dlaczego EIZO strzeliło sobie w stopę.
- Tom01
 - Kontakt:
 - Lokalizacja: Białystok-Warszawa
 
						Post			
		Re: Rozterki marudy... CG2730 / EV3237 / CS2730 / EA275UHD/ *...i parę słów o tym, dlaczego EIZO strzeliło sobie w stop
Typowo wypożyczenie jest na tydzień. Chyba, że monitor jest wolny i nie ma następnych chętnych w kolejce.
			
									
									Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
						Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
						Post			
		Re: Rozterki marudy... CG2730 / EV3237 / CS2730 / EA275UHD/ *...i parę słów o tym, dlaczego EIZO strzeliło sobie w stop
Panowie, mam jeszcze takie pytanie.
Czy warto waszym zdaniem dokupić przedłużoną gwarancje na PA322UHD-2 ?
Standard 3 lata, przedłużenie do 5 lat [koszt przyjmijmy ~800zł]
			
									
									
						Czy warto waszym zdaniem dokupić przedłużoną gwarancje na PA322UHD-2 ?
Standard 3 lata, przedłużenie do 5 lat [koszt przyjmijmy ~800zł]
- Tom01
 - Kontakt:
 - Lokalizacja: Białystok-Warszawa
 
						Post			
		Re: Rozterki marudy... CG2730 / EV3237 / CS2730 / EA275UHD/ *...i parę słów o tym, dlaczego EIZO strzeliło sobie w stop
Warto. Sprzęt jest co prawda mało awaryjny, ale jeśli cokolwiek się stanie to mocno zaboli.
			
									
									Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
						Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dobór monitora, akcesoria, ustawienia”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość